غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

لعنتی ...

 

به "سگ" استخون بدی ..

دورت میگرده

واست دم تکون میده !!!

من به تو "دل " داده بودم ...

لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!

 

 

 

+فک کردی ب همین راحتیه عوضی؟

 

چه شبایی که تا صبح بیداری کشیدم ... ناخنای عصبی که رو دیوار می کشیدم ... بازم آرومم نمی کرد , روم تاثیری نداشت  ... فک می کردم عزیز تر از خودم کسی نی برات ... ببین چی کار کردی با من لامصب ,  هر شب کارم شده گریه یا مستم ... تو اوج دوستـــی چطور ولم کردی , وقتی مشکلی نبود بین ما اصن ...

دیگه شبــا نمیام پشت خطی , خوش حالم که , کنار اون خوشبختی , خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی و ب خاطر اون منو فراموش کردی ...

دیگه صدام دل تورو زده , بسه رفتنی شو , بیخیال من خل و بد سرد عصبی شو , بدون هر کی دور و بر منه عوضی شد , کاشکی حس بین تو من یه ذره عوض می شد ....

 

 

 

+دقیقا حس این متن بالا رو دارم ... :| :| آخه یکی نیس بگه بی عقل اون که خوشبخته دیگه مرگت چیه :|

+توصیه می کنم آهنگ "یه چیزی بگو" از تتلو و آرمینو حتما گوش کنید ... واقعا فوق العاده ست ... مخصوصا قسمت های آرمین ... محشره ... از معدود آهنگ هایی که هر چی گوش میکنم خسته نمیشم ...

لینکشو فعلا ندادم وگرنه می دادم ....

+آهنگ های "علی پیشتاز" و "سمیر" هم واقعا قشنگه ... مخصوصا "روز های لعنتی" شون ... عالیه ... کلا صدای علی و سمیر هر دو فوق العاده ست ... از دست ندیدشون ...

+"دیوونه "ی رضایا هم با اینکه خیلی جدید نیست ولی از عالی های رضایاست ... پیشنهاد می کنم گوش کنید ... و

شاید گاهی یه چند تا آهنگ واسه پی نوشت ها گفتم ... 

+این روزا بد جور رفتم تو فاز آهنگ حس می کنم دارم خل میشم :| :| :| ولی خب چی کار کنم مگه کاری جز آهنگ گوش کردن واسه آروم شدن دارم؟؟؟ :|
+از پنجره که نگاهت می کنم دلم می لرزد و " می خواهمت"

+متن بالا چ ربطی داشت؟:|

+ثنا برو بزن تو سرت دوستت خل شده خخخخخخخخخخخخخ :|



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سنتیا ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM